söndag 21 juni 2015

Gotland del 2 -Raukar, Fårö och Visby!


Bilderna från Gotland, när vi var där och firade min mammas 60-årsdag, har fått vänta ett tag på att visas. Sådär en månad ungefär.
Mest för att de är så många, så det har tagit ett tag att få dom klara. Och bilderna från Gotland är inte de enda jag sitter och redigerar just nu...
Jag har delat upp bilderna i del 1 och 2, och egentligen skulle jag mycket väl ha kunnat göra en del 3 och 4 också, såklart, men jag nöjer mig med del 2 och gör det till ett jättestort inlägg.

När man tittar på bilderna från Gotland nu, såhär ganska exakt 1 månad senare, tycker man att bilderna ser så kalla och karga ut. Och så är det ju på Gotland, även om det när vi var där, inte kommit så långt i naturen som nu i juni.

De här bilderna är från Fårö, Visby och Ljugarn!